- Hız iksiri hız ayarı düşürüldü
- Barbarian Shout artık Savunma Katmanlarını etkilemiyor. Bir Kalabalık Kontrol yeteneği olması gerekiyordu.
- Orb Lightning: Artık 1. seviyedeki en yakın hedefi vuruyor. Harcanan her ekstra puanla, Orb Lightning ekstra bir hedefi vuracak.
- “Chaff” çeteleri artık her açıdan biraz daha sert
- Oyuncudan önemli ölçüde daha yüksek seviyede olan AI, artık oyuncu yetenekleri tarafından sersemletilmeyecek
- AI Mermi Hasarı artık AI’nın onları kullanma/ateş etme seviyesi ile ölçeklenecek
- PlayerStatsToAttributes
– 31+ İstatistik miktarlarında, bu istatistikler artık etkiledikleri özniteliği etkilemeye başlayacak - Çete saldırı statüsü
– Çeteler artık Doğruluk İstatistiklerini daha yüksek seviyelerde artırıyor - mafya savunma istatistikleri
- MobDamage
– 15, 25 ve 35. seviyelerde, çetelerin hasar eğrisi artar ve bu çetelerin daha fazla hasar vermesine izin verir - Oyuncudan önemli ölçüde daha düşük seviyede olan AI, öldürüldüğünde çok fazla eşya düşürmez (Bu, ölüm anında devredilen çeteler için de geçerlidir)
- Çeşitli AI türleri için hasar eğrileri artırıldı
- Big Cyberpriates’in yere serildiği süreyi azaltın
- Oyuncuların yenilmez olduğu diriltildikten veya dirildikten sonra geçen süre azaltıldı
- Devolve artık istiflenmeyecek (devolve’nin farklı sürümleri arasında hariç)
- Bekleme sürelerinin istenmeden küçük olmasını düzeltmek için bekleme süreleri ve bekleme süresi azaltma değiştiricileri, genel olarak iyileştirildi
- Yükseltildiğinde gelişmeyen bazı yetenekler artık yükseltildikçe daha iyi hale geliyor
- Sweep The Leg artık isabet alan her düşman için %50 daha az hasar veriyor.
- Sarf malzemeleri artık bekleme süresinde azalma statü bonuslarından etkilenmiyor
- Satıcı kalemi maliyetleri, çeşitli kalemler için ayarlandı
- NInja sıçrama maliyeti artırıldı ve maliyet artık seviyeye göre ölçeklenecek
yapay zeka:
- Oyuncular tüm zindanda koşarak ve tüm düşmanları toplayarak “bölgeyi eğitirken” oyun deneyimini iyileştirmek için çeşitli değişiklikler yapıldı.
- AI artık özel yetenekleri etkinleştirmek için daha özgür
- AI’nın çalılara takılmasına neden olan bazı durumlar düzeltildi
- TRexe’lerin bir daha asla saldırmayacakları bir duruma gelmeleri düzeltildi
ANİMASYON:
- Kaybolan Evermore Cadet NPC’leri için Scared Idle Ekleme
- Envanter boşta kalma sürelerini genişletme
- Daha uzun Waffle animasyonu
- Cyberpirates güçlendirme animasyonu genişletildi
- Çağırma tuzakları için portal spawn-in’leri eklendi
- Silahsız duruş için yeni animasyonlar eklendi
- Yeni gölge yeteneği animasyonu eklendi
OYNANIŞ:
- Görev hedeflerini tamamlarken NFT yuvarlanma şansı ekleyin*
- Into The Fray, belirli bir mesafe yerine kullanıcı hedefli bir konuma sıçramak için değiştirildi.
- Yeni pasif yetenek — Shield Block Energy Reduction — bir kalkanla aktif olarak blok yaparken hasarı emmek için kullanılan enerji miktarını azaltır.
- Bloodspray Aura
– Bloodspray Aura’nın etkisi artık yetenek seviyesiyle doğru bir şekilde büyüyor
– Bloodspray aura’nın yarıçapı artık 1.lvl’de 500 birimden lvl 10’da 1000 birime çıkıyor - Parti Portallarını Çağır
– Portallar artık kendilerini daha kolay fark edilmeleri için çağrılan oyuncunun önünde konumlandırmaya çalışıyor.
– Çağrılan bir oyuncu bir portal aldığında bir sihirdar ışınlanacak durumda değilse, sihirdarın bilinen son konumuna ışınlanır.
– Portallar, ilk ışınlanma başarısız olursa oyuncuları yeniden ışınlamaya çalışır (daha önce bu, portalın oyuncu ışınlanmadan kaybolmasıyla sonuçlanıyordu). - Çeşitli yetenek nişangahları artık yetenekten etkilenecek hedefleri vurgulayacak.
- Kısa kullanım süreleri olan birçok yetenek, bekleme süresi ile yetenek etkisinin ortaya çıkması arasında hafif hasardan kesintiye uğramalarını önlemek için değiştirildi.
- Heal Beam görselleri, amaçlanan etkiyi daha iyi yansıtacak şekilde ayarlandı.
- Donatılmış veya üzerlerinde puan harcanmış Cep Saatleri artık düşürülemez veya satılamaz.
- Açık hava macera örnekleri artık görev hedeflerinde biraz daha çeşitli olacak
DÜZEYLER:
- Patron savaşları artık sadece diğer tüm hedefler tamamlandıktan sonra aktif hale geliyor
- Orman zindanındaki patron savaşları, coğrafi değişiklikler ve düşman yerleşim değişiklikleri ile güncellendi
- Oyun alanından kaçmak için kullanımı kolay harita alanları için genel düzeltmeler
- İyileştirilmiş düzenler oluşturmak ve karşılaşma alanları arasındaki seyahat süresini kısaltmak için çeşitli bileşenlerinin orman zindanı kullanımı ayarlandı
- Time’s End’e savunma katmanlarını tartışan bazı CommBot’lar eklendi
- Düşmanlar artık dünya üzerindeki bazı üst düzey portalların yakınında ortaya çıkıyor
- Zamanın Sonu’nun başlangıcındaki vadi, başlangıç alanından ormana girmeyi kolaylaştırmak için düzleştirildi
kullanıcı arayüzü:
- Öğe bildirimlerine renk geri bildirimi eklendi
- Donatılmış öğeler artık çöp ve favori olarak işaretlenebilir
- Çöp kutusuna ve favori onay kutularına bir ipucu eklendi
- Çöp kutusu ve favori onay kutuları artık daha belirgin hale getirmek için öğelerin üzerine gelene kadar gizleniyor
- Çöp kutusu ve favori onay kutularının görünürlüğünü iyileştirmek için fareyle üzerine gelindiğinde öğe yuvasının üst kısmına koyu renk geçişi eklendi
- Eşyaların donatılamadığı zamanlar artık daha belirgin
- Boş öğeler ve yetenek yuvaları için özel ipuçları eklendi
- Hangi sunucuda olduğunuzu gizleyecek ayarlar menüsüne yayıncı modu seçeneği eklendi
- Ayarlar menüsüne vsync ve kare hızı sınırı seçenekleri eklendi
- Çöp kutusu olarak işaretle / Fav simgeleri güncellendi
- Torbalar için yeni simgeler
- donatılamayan cep saatleri bu şekilde işaretlenmiştir.
- Yüksek kontrastlı artı işaretleri eklendi
- Bildirimden grup davetlerini kabul etmenin ve süresini artırmanın bir yolu eklendi
- Periyodik rahatsızlıklar için birkaç eksik simge eklendi
- Mevcut ping artık ekranın sol alt köşesinde görüntüleniyor
- Kullanıcılar çok uzun süre boşta kaldıkları için sunuculardan atıldığında, ne olduğunu belirten bir mesaj görüntülenecektir.
SES:
- Whirlwind yeteneği için yeni bir ses eklendi
HATA DÜZELTMELERİ:
- Bir partide değilken bölge sohbetinin kaybolmasına neden olan bir sorun düzeltildi
- Kullanıcı arayüzünde listelenen sabit ifadelerin yanlış olması
- Arkadan bıçaklama yeteneği açıklamasındaki bir yazım hatası düzeltildi
- Silahları birden çok kez hızlı bir şekilde bloke edip değiştirirse kullanıcının lobiye geri gönderilmesine neden olabilecek bir sorun düzeltildi
- Öğe bildirimleri panelindeki bazı öğeler için doğru şekilde gösterilmeyen sabit nadirlik rengi
- İptal sırasında video ayarlarının geri alınmamasına neden olabilecek bir sorun düzeltildi
- Oyuncu DBNO’ya gittiğinde ve Buzlu atıklarda öldüğünde ve yeniden doğduğunda tüm dünyada sis oluşmasına neden olan bir sorun düzeltildi
- Oyuncu dünya üzerindeki bir çeteden öldüğünde, yeniden doğduktan sonra DBNO ekran desatürasyonunun 1 dakika boyunca devam etmesine neden olan bir sorun düzeltildi
- Sabit sıralamanın envantere kaydedilmemesi
- Bir zindana yüklenirken metin kutusunun odağını kaybettikten sonra sohbet menüsünün yanıt vermemesine neden olabilecek bir sorun düzeltildi
- İksirlerin aynı stokta farklı seviyelerde ikisini karıştırmasına izin verebilecek bir sorun düzeltildi
- Parti silindiğinde iyileştirilmiş geri bildirim
- Canlanan kullanıcı arayüzünün ekranda takılı kalmasına neden olabilecek bir sorun düzeltildi
- Cep Saati seçimiyle (Zaman Çizelgeleri) çakışan sorunlar düzeltildi
- Bir partide değilseniz yeni bir varsayılan sohbet sekmesi ayarlayın
- Heavy Cyber Pirates’in alt ekstremitelerine isabet kaydetmesiyle ilgili sorun düzeltildi
- Hasar kaydında mafya adlarının hatalı olarak eklenmesi (ölü) düzeltildi
- Dünya üzerindeki bazı satıcılar için MAĞAZA işaretinin dönmemesi düzeltildi
- Zamanın Sonu’ndaki Warrior Trainer’ın adı düzeltildi
- Yanlış yöne dönen bazı yetenek etkisi parçacık sistemleri düzeltildi.
- Toplanan çiçeklerin etkileşime girildiğinde kaybolmaması düzeltildi.
- Time’s End’de bazı durumlarda anlatı piyonlarının temizlenmemesi düzeltildi
- Oyunda yanlış Başlık metninin uygulandığı birkaç Başlık düzeltildi
- Ağır ve küçük vuruş tepkilerinde eksik olan iki elli silah duruşu düzeltildi
- Kamerayı engelleyen sabit kutular ve ganimet sandıkları
- Yanlış hasar eğrisini kullanarak BarbarianShout’u düzeltin
- Yanlış tutuş ofsetine sahip birkaç İki Elli NFT silah ağı düzeltildi
- Bunun yerine donatılabilecekleri zaman çantalara giren şeyleri düzeltin
- Elit taretlerin amaçlanan altın malzemelerine sahip olmaması düzeltildi.
- Düştükten sonra tekrar ayağa kalkmak zorunda kalan Mega Clockies ile ilgili sorunları düzeltin
- Birkaç istemci çökmesi düzeltildi
- Çağırılan çetelerin amaçlandığı gibi zamanla bozulmaması düzeltildi
- Lord of the Dead yeteneğinin amaçlandığı gibi çalışmaması düzeltildi
- Buz zindanlarındaki yangın kapanı artık olması gerektiği gibi daha ölümcül olacak.
- Oyuncunun o öğeyi giymek için gerekli ekipmanı çıkarması durumunda, diğer ekipmanlardaki istatistik artışları nedeniyle giyilebilecek ekipmanın yerinden çıkabileceği bir hata düzeltildi.
VERİM İYİLEŞTİRMESİ:
- Sunucu performansını iyileştirmek için dünyadaki (Zamanın Sonu) yapay zeka etki haritalarını güncellemeyi atlayın
- Gerekli olmadığında oyuncu piyon ağlarını güncellemekten kaçının
- Hasar göstergelerinin hesaplanması ve yaprakların güncellenmesi için azaltılmış ek yük
- Dünya üzerindeki (Zamanın Sonu) faunanın temizlenmemesi ve zaman içinde sunucu performansının düşmesine neden olan sorunu düzeltin
- Yakın dövüş kilitli hedef ekranını güncellemek için sunucu üzerinde fazladan iş yapmaktan kaçının
- Gerekmediğinde Zamanın Sonu’nda mayın puanlarını güncellemekten kaçının
- Fizik güncellemelerine paralel olarak işaretlemek için birkaç nesneyi hareket ettirin
SANAT:
- Vfx- Heal Beam Reticle Size Parameter — Bu retikül için ölçeği + X olarak ayarlamak için bir parametre eklendi, böylece retikül, hedefine ulaşana kadar ölçeklendirilebilir.
- Vfx — Frost Spells — Bazı parçacık sistemleri, dünya alanı olmaları gerekirken yerel uzay olarak işaretlendi. Bazı parçacıklar, yavaşça kaybolmaları gereken bir yerde ortaya çıkıyordu.
- Vfx — Küçük devolve FX — Görsel efektler için “Devolve” yeteneği. Kullanan kişi üzerinde Fx ve bu zayıflatmadan etkilenen düşman için bir etki.
- Vfx — Durdurulamaz bağırma düzeltmesi — Birkaç Sistemin, efektin zemini delip geçmesine neden olacak şekilde yanlış bir dengeye sahip olması düzeltildi.
- Vfx — AOE için Çıkartma — Yeteneklerin yarıçapını ve hedefini daha iyi temsil etmek için görsel efekt geri bildirimi.
- Vfx — Aoe Çıkartma Döngüsü — Çıkartmayı sonsuza kadar oynayacak şekilde ayarlayın
- Vfx — Glacial Entomb düzeltmesi — Bu yetenek için kar ağlarındaki dönüş yönü düzeltildi.
- Vfx — “Devolve” yeteneğine görsel efektler. Kullanan kişi üzerinde Fx ve bu zayıflatmadan etkilenen düşman için bir etki.
- Vfx — Chronomancer’ın Energy Ball yeteneği için yeni görsel efekt.
- Vfx- Big Pirate Anchor saldırıları için yeni görsel efektler geribildirimi.
- Vfx — Chronomancer’ın enerji topunun artık bir izi var.
- Vfx- Big Pirate saldırıları için yeni görsel efektler geribildirimi.
- Vfx — Devir yeteneği için daha iyi görsel geri bildirim.
- Vfx — Summoner Overling tokatlamak saldırısı için görsel geri bildirim.
- Vfx — Sağ savunma katmanını kırdığında Parçalama yeteneği için görsel geri bildirim.
- Personel ganimet ağı değiştirildi
- Parlak alanlarda solgunlaşmamaları için karakter modellerinin renkleri ayarlandı
- Sabit parlayan Gastropodlar
- 2Handed Sword NFT’lerinin yanlış tutulması düzeltildi
- Time’s End’deki bazı yüzen ağaç durumları düzeltildi.
- Zamanın Sonu’nda yeni bulutlar var
Çeşitli:
- Big Cyber Pirate zincir fizik simülasyonunun geliştirilmiş görsel görünümü
- Overworld hub sunucularının artık her 6 saatte bir kendilerini kapatmasına gerek yok