Big Time Güncelleme Notları Yayınlandı – NFT Oyun

Paylaş

  • Hız iksiri hız ayarı düşürüldü
  • Barbarian Shout artık Savunma Katmanlarını etkilemiyor. Bir Kalabalık Kontrol yeteneği olması gerekiyordu.
  • Orb Lightning: Artık 1. seviyedeki en yakın hedefi vuruyor. Harcanan her ekstra puanla, Orb Lightning ekstra bir hedefi vuracak.
  • “Chaff” çeteleri artık her açıdan biraz daha sert
  • Oyuncudan önemli ölçüde daha yüksek seviyede olan AI, artık oyuncu yetenekleri tarafından sersemletilmeyecek
  • AI Mermi Hasarı artık AI’nın onları kullanma/ateş etme seviyesi ile ölçeklenecek
  • PlayerStatsToAttributes
    – 31+ İstatistik miktarlarında, bu istatistikler artık etkiledikleri özniteliği etkilemeye başlayacak
  • Çete saldırı statüsü
    – Çeteler artık Doğruluk İstatistiklerini daha yüksek seviyelerde artırıyor
  • mafya savunma istatistikleri
  • MobDamage
    – 15, 25 ve 35. seviyelerde, çetelerin hasar eğrisi artar ve bu çetelerin daha fazla hasar vermesine izin verir
  • Oyuncudan önemli ölçüde daha düşük seviyede olan AI, öldürüldüğünde çok fazla eşya düşürmez (Bu, ölüm anında devredilen çeteler için de geçerlidir)
  • Çeşitli AI türleri için hasar eğrileri artırıldı
  • Big Cyberpriates’in yere serildiği süreyi azaltın
  • Oyuncuların yenilmez olduğu diriltildikten veya dirildikten sonra geçen süre azaltıldı
  • Devolve artık istiflenmeyecek (devolve’nin farklı sürümleri arasında hariç)
  • Bekleme sürelerinin istenmeden küçük olmasını düzeltmek için bekleme süreleri ve bekleme süresi azaltma değiştiricileri, genel olarak iyileştirildi
  • Yükseltildiğinde gelişmeyen bazı yetenekler artık yükseltildikçe daha iyi hale geliyor
  • Sweep The Leg artık isabet alan her düşman için %50 daha az hasar veriyor.
  • Sarf malzemeleri artık bekleme süresinde azalma statü bonuslarından etkilenmiyor
  • Satıcı kalemi maliyetleri, çeşitli kalemler için ayarlandı
  • NInja sıçrama maliyeti artırıldı ve maliyet artık seviyeye göre ölçeklenecek

yapay zeka:

  • Oyuncular tüm zindanda koşarak ve tüm düşmanları toplayarak “bölgeyi eğitirken” oyun deneyimini iyileştirmek için çeşitli değişiklikler yapıldı.
  • AI artık özel yetenekleri etkinleştirmek için daha özgür
  • AI’nın çalılara takılmasına neden olan bazı durumlar düzeltildi
  • TRexe’lerin bir daha asla saldırmayacakları bir duruma gelmeleri düzeltildi

ANİMASYON:

  • Kaybolan Evermore Cadet NPC’leri için Scared Idle Ekleme
  • Envanter boşta kalma sürelerini genişletme
  • Daha uzun Waffle animasyonu
  • Cyberpirates güçlendirme animasyonu genişletildi
  • Çağırma tuzakları için portal spawn-in’leri eklendi
  • Silahsız duruş için yeni animasyonlar eklendi
  • Yeni gölge yeteneği animasyonu eklendi

OYNANIŞ:

  • Görev hedeflerini tamamlarken NFT yuvarlanma şansı ekleyin*
  • Into The Fray, belirli bir mesafe yerine kullanıcı hedefli bir konuma sıçramak için değiştirildi.
  • Yeni pasif yetenek — Shield Block Energy Reduction — bir kalkanla aktif olarak blok yaparken hasarı emmek için kullanılan enerji miktarını azaltır.
  • Bloodspray Aura
    – Bloodspray Aura’nın etkisi artık yetenek seviyesiyle doğru bir şekilde büyüyor
    – Bloodspray aura’nın yarıçapı artık 1.lvl’de 500 birimden lvl 10’da 1000 birime çıkıyor
  • Parti Portallarını Çağır
    – Portallar artık kendilerini daha kolay fark edilmeleri için çağrılan oyuncunun önünde konumlandırmaya çalışıyor.
    – Çağrılan bir oyuncu bir portal aldığında bir sihirdar ışınlanacak durumda değilse, sihirdarın bilinen son konumuna ışınlanır.
    – Portallar, ilk ışınlanma başarısız olursa oyuncuları yeniden ışınlamaya çalışır (daha önce bu, portalın oyuncu ışınlanmadan kaybolmasıyla sonuçlanıyordu).
  • Çeşitli yetenek nişangahları artık yetenekten etkilenecek hedefleri vurgulayacak.
  • Kısa kullanım süreleri olan birçok yetenek, bekleme süresi ile yetenek etkisinin ortaya çıkması arasında hafif hasardan kesintiye uğramalarını önlemek için değiştirildi.
  • Heal Beam görselleri, amaçlanan etkiyi daha iyi yansıtacak şekilde ayarlandı.
  • Donatılmış veya üzerlerinde puan harcanmış Cep Saatleri artık düşürülemez veya satılamaz.
  • Açık hava macera örnekleri artık görev hedeflerinde biraz daha çeşitli olacak

DÜZEYLER:

  • Patron savaşları artık sadece diğer tüm hedefler tamamlandıktan sonra aktif hale geliyor
  • Orman zindanındaki patron savaşları, coğrafi değişiklikler ve düşman yerleşim değişiklikleri ile güncellendi
  • Oyun alanından kaçmak için kullanımı kolay harita alanları için genel düzeltmeler
  • İyileştirilmiş düzenler oluşturmak ve karşılaşma alanları arasındaki seyahat süresini kısaltmak için çeşitli bileşenlerinin orman zindanı kullanımı ayarlandı
  • Time’s End’e savunma katmanlarını tartışan bazı CommBot’lar eklendi
  • Düşmanlar artık dünya üzerindeki bazı üst düzey portalların yakınında ortaya çıkıyor
  • Zamanın Sonu’nun başlangıcındaki vadi, başlangıç ​​alanından ormana girmeyi kolaylaştırmak için düzleştirildi

kullanıcı arayüzü:

  • Öğe bildirimlerine renk geri bildirimi eklendi
  • Donatılmış öğeler artık çöp ve favori olarak işaretlenebilir
  • Çöp kutusuna ve favori onay kutularına bir ipucu eklendi
  • Çöp kutusu ve favori onay kutuları artık daha belirgin hale getirmek için öğelerin üzerine gelene kadar gizleniyor
  • Çöp kutusu ve favori onay kutularının görünürlüğünü iyileştirmek için fareyle üzerine gelindiğinde öğe yuvasının üst kısmına koyu renk geçişi eklendi
  • Eşyaların donatılamadığı zamanlar artık daha belirgin
  • Boş öğeler ve yetenek yuvaları için özel ipuçları eklendi
  • Hangi sunucuda olduğunuzu gizleyecek ayarlar menüsüne yayıncı modu seçeneği eklendi
  • Ayarlar menüsüne vsync ve kare hızı sınırı seçenekleri eklendi
  • Çöp kutusu olarak işaretle / Fav simgeleri güncellendi
  • Torbalar için yeni simgeler
  • donatılamayan cep saatleri bu şekilde işaretlenmiştir.
  • Yüksek kontrastlı artı işaretleri eklendi
  • Bildirimden grup davetlerini kabul etmenin ve süresini artırmanın bir yolu eklendi
  • Periyodik rahatsızlıklar için birkaç eksik simge eklendi
  • Mevcut ping artık ekranın sol alt köşesinde görüntüleniyor
  • Kullanıcılar çok uzun süre boşta kaldıkları için sunuculardan atıldığında, ne olduğunu belirten bir mesaj görüntülenecektir.

SES:

  • Whirlwind yeteneği için yeni bir ses eklendi

HATA DÜZELTMELERİ:

  • Bir partide değilken bölge sohbetinin kaybolmasına neden olan bir sorun düzeltildi
  • Kullanıcı arayüzünde listelenen sabit ifadelerin yanlış olması
  • Arkadan bıçaklama yeteneği açıklamasındaki bir yazım hatası düzeltildi
  • Silahları birden çok kez hızlı bir şekilde bloke edip değiştirirse kullanıcının lobiye geri gönderilmesine neden olabilecek bir sorun düzeltildi
  • Öğe bildirimleri panelindeki bazı öğeler için doğru şekilde gösterilmeyen sabit nadirlik rengi
  • İptal sırasında video ayarlarının geri alınmamasına neden olabilecek bir sorun düzeltildi
  • Oyuncu DBNO’ya gittiğinde ve Buzlu atıklarda öldüğünde ve yeniden doğduğunda tüm dünyada sis oluşmasına neden olan bir sorun düzeltildi
  • Oyuncu dünya üzerindeki bir çeteden öldüğünde, yeniden doğduktan sonra DBNO ekran desatürasyonunun 1 dakika boyunca devam etmesine neden olan bir sorun düzeltildi
  • Sabit sıralamanın envantere kaydedilmemesi
  • Bir zindana yüklenirken metin kutusunun odağını kaybettikten sonra sohbet menüsünün yanıt vermemesine neden olabilecek bir sorun düzeltildi
  • İksirlerin aynı stokta farklı seviyelerde ikisini karıştırmasına izin verebilecek bir sorun düzeltildi
  • Parti silindiğinde iyileştirilmiş geri bildirim
  • Canlanan kullanıcı arayüzünün ekranda takılı kalmasına neden olabilecek bir sorun düzeltildi
  • Cep Saati seçimiyle (Zaman Çizelgeleri) çakışan sorunlar düzeltildi
  • Bir partide değilseniz yeni bir varsayılan sohbet sekmesi ayarlayın
  • Heavy Cyber ​​Pirates’in alt ekstremitelerine isabet kaydetmesiyle ilgili sorun düzeltildi
  • Hasar kaydında mafya adlarının hatalı olarak eklenmesi (ölü) düzeltildi
  • Dünya üzerindeki bazı satıcılar için MAĞAZA işaretinin dönmemesi düzeltildi
  • Zamanın Sonu’ndaki Warrior Trainer’ın adı düzeltildi
  • Yanlış yöne dönen bazı yetenek etkisi parçacık sistemleri düzeltildi.
  • Toplanan çiçeklerin etkileşime girildiğinde kaybolmaması düzeltildi.
  • Time’s End’de bazı durumlarda anlatı piyonlarının temizlenmemesi düzeltildi
  • Oyunda yanlış Başlık metninin uygulandığı birkaç Başlık düzeltildi
  • Ağır ve küçük vuruş tepkilerinde eksik olan iki elli silah duruşu düzeltildi
  • Kamerayı engelleyen sabit kutular ve ganimet sandıkları
  • Yanlış hasar eğrisini kullanarak BarbarianShout’u düzeltin
  • Yanlış tutuş ofsetine sahip birkaç İki Elli NFT silah ağı düzeltildi
  • Bunun yerine donatılabilecekleri zaman çantalara giren şeyleri düzeltin
  • Elit taretlerin amaçlanan altın malzemelerine sahip olmaması düzeltildi.
  • Düştükten sonra tekrar ayağa kalkmak zorunda kalan Mega Clockies ile ilgili sorunları düzeltin
  • Birkaç istemci çökmesi düzeltildi
  • Çağırılan çetelerin amaçlandığı gibi zamanla bozulmaması düzeltildi
  • Lord of the Dead yeteneğinin amaçlandığı gibi çalışmaması düzeltildi
  • Buz zindanlarındaki yangın kapanı artık olması gerektiği gibi daha ölümcül olacak.
  • Oyuncunun o öğeyi giymek için gerekli ekipmanı çıkarması durumunda, diğer ekipmanlardaki istatistik artışları nedeniyle giyilebilecek ekipmanın yerinden çıkabileceği bir hata düzeltildi.

VERİM İYİLEŞTİRMESİ:

  • Sunucu performansını iyileştirmek için dünyadaki (Zamanın Sonu) yapay zeka etki haritalarını güncellemeyi atlayın
  • Gerekli olmadığında oyuncu piyon ağlarını güncellemekten kaçının
  • Hasar göstergelerinin hesaplanması ve yaprakların güncellenmesi için azaltılmış ek yük
  • Dünya üzerindeki (Zamanın Sonu) faunanın temizlenmemesi ve zaman içinde sunucu performansının düşmesine neden olan sorunu düzeltin
  • Yakın dövüş kilitli hedef ekranını güncellemek için sunucu üzerinde fazladan iş yapmaktan kaçının
  • Gerekmediğinde Zamanın Sonu’nda mayın puanlarını güncellemekten kaçının
  • Fizik güncellemelerine paralel olarak işaretlemek için birkaç nesneyi hareket ettirin

SANAT:

  • Vfx- Heal Beam Reticle Size Parameter — Bu retikül için ölçeği + X olarak ayarlamak için bir parametre eklendi, böylece retikül, hedefine ulaşana kadar ölçeklendirilebilir.
  • Vfx — Frost Spells — Bazı parçacık sistemleri, dünya alanı olmaları gerekirken yerel uzay olarak işaretlendi. Bazı parçacıklar, yavaşça kaybolmaları gereken bir yerde ortaya çıkıyordu.
  • Vfx — Küçük devolve FX — Görsel efektler için “Devolve” yeteneği. Kullanan kişi üzerinde Fx ve bu zayıflatmadan etkilenen düşman için bir etki.
  • Vfx — Durdurulamaz bağırma düzeltmesi — Birkaç Sistemin, efektin zemini delip geçmesine neden olacak şekilde yanlış bir dengeye sahip olması düzeltildi.
  • Vfx — AOE için Çıkartma — Yeteneklerin yarıçapını ve hedefini daha iyi temsil etmek için görsel efekt geri bildirimi.
  • Vfx — Aoe Çıkartma Döngüsü — Çıkartmayı sonsuza kadar oynayacak şekilde ayarlayın
  • Vfx — Glacial Entomb düzeltmesi — Bu yetenek için kar ağlarındaki dönüş yönü düzeltildi.
  • Vfx — “Devolve” yeteneğine görsel efektler. Kullanan kişi üzerinde Fx ve bu zayıflatmadan etkilenen düşman için bir etki.
  • Vfx — Chronomancer’ın Energy Ball yeteneği için yeni görsel efekt.
  • Vfx- Big Pirate Anchor saldırıları için yeni görsel efektler geribildirimi.
  • Vfx — Chronomancer’ın enerji topunun artık bir izi var.
  • Vfx- Big Pirate saldırıları için yeni görsel efektler geribildirimi.
  • Vfx — Devir yeteneği için daha iyi görsel geri bildirim.
  • Vfx — Summoner Overling tokatlamak saldırısı için görsel geri bildirim.
  • Vfx — Sağ savunma katmanını kırdığında Parçalama yeteneği için görsel geri bildirim.
  • Personel ganimet ağı değiştirildi
  • Parlak alanlarda solgunlaşmamaları için karakter modellerinin renkleri ayarlandı
  • Sabit parlayan Gastropodlar
  • 2Handed Sword NFT’lerinin yanlış tutulması düzeltildi
  • Time’s End’deki bazı yüzen ağaç durumları düzeltildi.
  • Zamanın Sonu’nda yeni bulutlar var

Çeşitli:

  • Big Cyber ​​Pirate zincir fizik simülasyonunun geliştirilmiş görsel görünümü
  • Overworld hub sunucularının artık her 6 saatte bir kendilerini kapatmasına gerek yok

İlgili Mesajlar

NFT Nedir? 2 NFT Nasıl Yapılır ? Püf Noktaları ve Kullanımı

İçindekiler NFT nedir? NFT’lerin Faydaları Nelerdir? NFT’ler Nasıl Çalışır? NFT’lerin Riskleri Nelerdir? NFT’lerin Kullanım...

10$ NFT Kazan! Gods Unchained, Günlük $GODS Ödülleri

10$ NFT kazan sınırlı süreli teklif : Bu bağlantıyı...

Farmhouse Mutant Ape Yat Kulübü ile Ortaklık

Halka açık Cannabis Brand şirketi Farmhouse, Web3 alanında yeni...

Metaverse NFT nedir – Metaverse NFT Önemi nedir ?

Metaverse NFT nedir? bu soruyu son zamanlarda çok duyar...

Company of Heroes 3’ün Kuzey Afrika operasyonu klasik bir RTS kampanyası

Company of Heroes ilk deneyim Yıllar önce, kendimi Dubai'nin dışındaki...

Ücretsiz NFT Android ve ios oyunu Cantina Royale P2E

Ücretsiz NFT Android ve ios oyunu Cantina Royale P2E...